Luahan Hatiku...

em.., cam ne nk mulakan dulu ye.., emm.., aku nk je g melake tu tp susah tau coz aku nie dok asrama.., bukan aku pentingkn kawan2 aku., family aku.., aku dulukan mereka jgk...emm..ml tadi aku gaduh ngn die.., emm.., mule2 kiteorng skype elok2 pastu tibe2 die tnye bile nk jumpe.., pastu die nk jumpe aku sebelum pose tp mgu ni aku da balek sebb mgu depan ostel da xtvt so xboleh balek a.., pastu 29,30, n 31 die balek temeloh coz da knduri.., aku cdng pun  nk balek la.., setidak2nya aku leh jumpe die ari ahd kan.., tp ri 2  da pose so die cam xnk aje..,emm.., bile lg nk jumpe kalo bukn ritu.., ri tu die der cakap yg die akan bze coz nk wat final project.., die cakap sekrng la mse yg leh kiteorng jumpe.., sedih ooo..., bile xdapat jumpe da.. huhuhu susah nk jumpe.., tp aku kan try untuk jumpe die.., hati mane yg xnak jumpe kan.., tambah2 orng yg kiter syg.., nk dekat 3 mgu da xjumpe.., sebulan da ha.., emm.., tp nasib leh skype skurng2nya aku dapat tgk die n die dapat tgk aku..,emm.., hati senang bile tgk muke die tersenyum tau.., ase senang hati sangt walau xdapat jumpe depan2.., time die senum sempat aku amek pic die.., hehehe tp malam tadi die moody.., aku xdapat nk tgk die senyum.., emm.., sedihnya.., sakit sangat hati ni tau.., nk je ngah skype tu melelh air mate ak tp ak xnk nanges depn die.. naseb leh cover.., emm.., pg nie pun die still marah kat aku.., mungkin salah ak coz xpentingkan die tp knyataan nye ak amat pentingkan die tau.., kalau xpentingkan die pe2 hal segala bagai aku xkan gtau die.., even aku nk beli brng tetp aku gtau die.., emm.., btapa aku syg kat die.. tp knp die xnk fham keadaan aku yg duduk ostel dan sukar tok aku jumpe die wat mase skng nie.., tmbah2 nk g melaka tu aku ase takot.., emm.., cam ne kalo kantaoi kan naye aku ha.., aku juz isau tu...em tp die...., emm...m mmmm...,,mmmm...,,mmm cam ne  aku nk pujok die balek nie..,xsenag hati tau tgk die gitu.., emmm...., cam ne..?? camne.?? camne..?? da smpai poli dok ostel xleh nk skype da.. line mxis sane slow.., emm.., xdapat da tgk muke die ha..., emm.., mlm tadi mule2 aku bkk skype aku tgk die senyum.., emm.. senang nnye hati.., syukur aku bisa tgk die senyum...

No comments:

Post a Comment