36 hari lagi...:(

Jam menunjukkan pukul1358...,
keadaan sekeliling gelap..., dengan hati yang tenag dapat juga aku menulis corat coret kisah aku pada hari nie heheh emm..., akulah orng first yang masuk ke pejabat selepas lunch..., hahha malas la asenye nak balek ,.., heheh ok la kan...., emm..., bukn ape lagi pun hujan kat luar tu ha.., sejuk2.., aku hanya berteman kan sepasang jaket ala2 blazer gitu.., haha ok la kan.., dapat la juga panas kan tubuh aku nie ha... dar dok mengigil jea kan.., huhuh sejuk kowt.., hahha emmm..., sambel tu pasang radio PAHANG FM.., haha orng baru pas solat jumaat.., emm..., pastu aku dapat beli secret resepi.., hahah sodap tu ha..., rugi2...,nak ke..??
hahahah emmmmm.........,, penung la kepale nie auw.., hehehe adoi!! huhuhuh emmm..., dok fikir nak pkai baju pe ek ri ahad nie.., hehe..., bile dah de baju tudung pun kena la ada same.., baru lah ok.., hehheh.., ape orng kate maching2...,hahaha..,emm....,
Da sejam lagi nie nak tunggu orng lain masuk ofis..., huuuuh dengar lak lagu..., dia cinta pertama ku,, asenye la.., hahah upe lap lak.., hahah
          SUBHANALLAH...., aku mencintai nya
          SUBHANALLAH....., aku menyayangi nya
          Dari ufuk timur hingga ke barat salu dihatiku....10 x...

" Smile Always"
.........................
  ( AinNadya )

No comments:

Post a Comment